Något nytt

Jag är härmed först ut att visa min outfit..det är stort. För mig i alla fall.

image11
Till dagens ära har jag på mig följande:
Linne - American Apparel
Kofta - Gina tricot
Jeans - Hm
Skor - Marc Jacobs
Parkas - Hm

Till detta hade jag min väska loui som är en Louis Vuitton Speedy som tyvärr inte fick vara med på bild då det var för jobbigt att stå på ett ben och fota samtidigt.

Min posering ser jag nu i efterhand är inte riktigt rätt, men jag lovar att öva framför spegeln varje kväll.

Update
Jag tänkte till lite och beslöt mig för att loui faktiskt förtjänade att vara med på bild, han är ju trots allt min vapendragare...

Så här är han gott folk!
image12

Kommentarer
Postat av: M

sicken läcker outfit :) haha, jag är ju så gott som alltid fraför datorn! eller ibland "inte vid datorn" fast ändå där :P beror lite på vad jag sysslar med :)

2007-09-12 @ 06:44:08
URL: http://www.madds.blogg.se
Postat av: Carolina

Snyggt!

2007-09-12 @ 11:42:03
URL: http://www.fashionsquad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0