Sex and the city

Älskar den serien. Jag köpte min sko låda i julas efter att ha fastnat för en av alla dessa repriser som går av  serien på kvällarna. I brist på annat så såg jag ett program så var man fast. Och ja, man kan fundera i vilken världen jag levde innnan dess eftersom serien på börjats för sisådär 10 år sedan.
Så med andra ord har jag haft en del att ta igen. (Har hunnit med den två varv nu)
 Dessutom börjar även inspelningen för den kommande filmen denna höst. Knappast blir det bättre, jag hoppas bara att den kommer att hålla måttet.  Jag tänker hålla tummarna hela vägen till premiären!

image16
 Bild tagen från http://www.businessweek.com/


Hade inte tänkt vara sämre än M och själv börja lägga ut mina outfits, tomorrow my friends /Å

Kommentarer
Postat av: Therez

Precis! Men jag har väldigt dålig koll på var bloggerskorna kommer från. Kanske kan man göra ett inlägg via bloggen och kolla intresset? :)

2007-09-13 @ 21:24:34
URL: http://www.therezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0