Val är till för att göras?

Idag och imorgon är mina lediga dagar från jobbet och dessa kommer nog att spenderas med att inte göra ett skit..för det gör jag bäst när jag är ledig.

Igår däremot så roade jag mig med att kolla på idol samt topmodel/gilmore girls. Det enda som var jobbigt med gårdagen var att topmodel finalen och gilmore girls slut visades samtidigt. Vilket innebar att jag var tvungen att välja...svårt val men segraren blev gilmore girls.

image13

image14

Idag när jag inte gjorde något hade jag på mig:
T-shirt - En sisådär 9 år gammal tröja?
Lacktights - Gina tricot
Skor - Zara
Klocka - Dkny
Armand - A.V Max


Snart kanske man borde göra någon slags presentation av oss som bloggar?


/ M


Kommentarer
Postat av: alex

coolaste t-shirten, grr! jag vill ha den hos mig som förut :Palex

2007-09-12 @ 19:54:32
Postat av: Therez

Jättesnygga skor!! :)

Tycker det låter jätte spännande med blogg-träff! :)

2007-09-12 @ 20:39:58
URL: http://www.therezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0